Gheorghe Sarau


Angela Ciochina, Da-mi mana prietene! Cântă: Angela Ciochină (17 aprilie 1955-7 iulie 2015) Versuri: S. Minea Muzică: repertoriu internațional Dă-mi mâna ta, prietene I. De unde vii, dă-mi mâna, prietene, În orice zi să fii mai bun pe lume! De unde vii, mâna să mi-o dai! De unde vii, dă-mi mâna, prietene, Nu rătăci, căci pe un drum anume vei întâlni zori de luna mai! R: Alege drumul, prietene, Cel mai avântat, unde zâmbete te-așteaptă! Lasă de-o parte grijile, Privește lumea cu-ncredere în viață! Hai pune-ți brațul, prietene, Pe umărul meu cu încredere în viață, Adună în cale florile, Culoare vieții oricând să dai și cântă! II. De unde vii, dă-mi mâna, prietene, În orice zi să fii mai bun pe lume! De unde vii, mâna să mi-o dai! De unde vii, dă-mi mâna, prietene, Nu rătăci, căci pe un drum anume vei întâlni zori de luna mai! R: Alege drumul, prietene, Cel mai avântat, unde zâmbete te-așteaptă! Lasă de-o parte grijile, Privește lumea cu-ncredere în viață! Hai pune-ți brațul, prietene, Pe umărul meu cu încredere în viață, Adună în cale florile, Culoare vieții oricând să dai și cântă! Alege drumul, prietene, Cel mai avântat, unde zâmbete te-așteaptă! Lasă de-o parte grijile, Privește lumea cu-ncredere în viață! Hai pune-ți brațul, prietene, Pe umărul meu cu încredere în viață, Adună în cale florile, Culoare vieții oricând să dai și cântă!. Dă-mi mâna ta, prietene;

Posted in Uncategorized de gheorghesarau pe Iulie 27, 2017

Angela Ciochina Da-mi mana prietene

Lasă un răspuns

