Gheorghe Sarau


Bine ati venit

Posted in Uncategorized de gheorghesarau pe Iulie 7, 2009

Dragi de toti!

Iata, ne revedem si pe blog!

Va astept cu intrebari!

33 Răspunsuri to 'Bine ati venit'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Bine ati venit'.

  1. crina said,

    f buna initiativa! parca asteptata… .🙂
    mult succes dle profesor!

    • gheorghesarau said,

      Mersi Crina!
      Sa traiesti, Crina!
      Gh.S.

    • gheorghesarau said,

      Sa traiesti, Crina!
      Gh.S.

    • gheorghesarau said,

      Mersi, Crina, cam tarziu din partea mea!

  2. gheorghesarau said,

    Te felicit tot eu!
    Gheorghe Sarau

    • gheorghesarau said,

      Cred ca v-au raspuns colaboratorii mei, nu?
      L-am rugat pe dl. Mircea Itul. Cred ca si pe d-na Julieta Rotaru – Moleanu.
      Cele bune!
      GHeorghe Sarau

  3. Alexandru Graur said,

    Va felicit Domnule Profesor.Sa mai fie cineva ca DVS,in cadrul MECI dar nu se va mai gasi niciodata.
    Ar fi EXCELENT sa se inscrie toti profesorii de limba rromani Asa s-ar perfectiona mai bine Am spus cu cele mai sincere pareri
    Al Graur

    • gheorghesarau said,

      Asa este, taica, Sandule de Braila!
      Sa fii sanatos!
      Felicitari si pentru tine, rrom, prof vechi de matematica, fost inspector rrom la ISJ Braila!
      Sa-ti traiasca si nepotul viitor violonist ca si tine si fratii tai din Sutu, celebrul sat cu lautari!
      Gheorghe Sarau

  4. catalina olteanu said,

    Felicitari si mult succes!

  5. ILDICO said,

    Mai veniti si prin Pecica,aici traiesc romi care s-ar bucura tare mult sa va vada.Mai ales tinerii.

    • gheorghesarau said,

      pai faceti o invitatiune mai convingatoare.
      Gh. Sarau

  6. Gheorghe Sorin said,

    Buna ziua, Dl Gheorghe Sarau sunt onorat sa pot lua legatura cu dvs.
    Am 22 de ani sunt rrom din Giurgiu si sunt am terminat Facultatea Spiru Haret specializare Relatii Internationale si Studii Europene,inca nu mi-am gasit un loc de munca,in legatura cu asta credeti ca ma puteti ajuta ?
    Cu stima si respect. Va multumesc

    • gheorghesarau said,

      V-ati gasit, intre timp?
      Sunati-ma!
      Gh.S.

    • gheorghesarau said,

      Daca mai este de actualitate, cauta-ma pe e-mail sarau_2006@yahoo.com

      Gh.S.

    • gheorghesarau said,

      Scrie-mi, daca mai este de actualitate, pe
      sarau_2012@yahoo.ro

  7. Argint Ana said,

    Buna ziua , ma numesc Argint Ana , sunt din Gorj , si as dori sa-mi timiteti si mie o carte de limba romani pentru incepatori , doresc sa invat limba romani si as fi onorata sa-mi fie de ajutor cartile dumneavoastra. Astept cat mai curand un raspuns pe adresa de email sau la telefon 0755475816. Va multumesc !

    • gheorghesarau said,

      Cautati pe Google Editura Sigma si comandati acolo, caci veti primi prin posta Cursul practic pentru toti de limba rromani, insotit de CD. Tot de acolo puteti achizitiona Dictionarul rrom-roman si, pentru incepatori, Manualul de cl. a II-a (Abecedarul).
      Succes!
      Gheorghe Sarau

  8. mirela said,

    Buna ziua,Domnule Profesor.Va felicit,ma numesc Negreanu Maria,sunt din judetul Arges.Am o problema pe care sper sa ma ajutati sa o rezolv.vreau si eu sa fiu profesoara de lb rromani,sunt de etnie rroma si stiu sa vb lb foarte bine.Am terminat in anul 2008 Facultatea de Stiinte ale Educatiei,am fost un an educatoare la gradinita din satul in care locuiesc.Acum am ramas fara post cu toate ca am participat la concursul de titularizare de anul acesta.Am fost la Isj Arges si doamna inspectoare Dragan Codruta mi-a comunicat ca nu poate face nimik fara acordul scolii la care vreau sa predau lb rromani.Pe tot parcursul anului in care am fost educatoare Directorul nu mi-a acordat nici o atentie chiar,m-am simtit marginalizata ,si asta pentru ca sunt de etnie rroma.Am 15 cereri facute de parintii copiilor care vor sa participe la aceste ore de lb rromani dar pentru Domnul Director asta nu conteaza.Va rog mult de tot daca puteti ajutati-ma.Va multumesc!

    • gheorghesarau said,

      Scrie-mi pe s care este situatia. Te-ai angajat sau nu?

    • gheorghesarau said,

      Te rog sa-mi scrii urgent pe sarau_2006@yahoo.com ca sa vedem cum facem legat de participarea ta la cursurile de vara de limba rromani ed. a XVI-a (2011).
      Gheorghe Sarau

    • gheorghesarau said,

      Da, cauta-ma urgent pe imeil sarau_2006@yahoo.com

    • gheorghesarau said,

      Da, daca mai este de actualitate, poti veni la un curs de rromani, intre 12 august si 2 sept. 2012, l a mare.
      Scrie-mi pe
      sarau_2012@yahoo.ro

  9. sebastian teillier said,

    Stimate: va scriu din Chile. Un verişor de al meu cu care am locuit cândva în România, face un doctorat la filologie (sociologia limbajul sau asa ceva). O parte din cercetările sale au de a face cu limba vorbita de „ludar” ori „ludari” care trăiesc în Chile. Împreuna am citit mult în legătura rromilor din Balcanii care au ajuns in Sudamerica. Cea ce însa nu înţelegem este legătura dintre Baeiesii-Rudarii, care înţeleg vorbesc o romana întrucâtva „învechita” şi ludar (ludari?). Dvstra, in conferinţa din blog îmi lăsaţi senzaţia ca Rudari şi Ludari sint aceeaşi neam, şi vorbesc aceeaşi limba. In final va întreb care ar fi relaţia Baeisilor-Rudari, cu Lovari, care locuiesc după ce am citit prin Ungaria şi Bulgaria, şi nu folosesc limba romana. Va mulţumim mult.

    • gheorghesarau said,

      Da, raspunsuri afirmative la aceste intrebari!
      Cu lovarii (care vb lb rromani) nu au legatura rudarii = baiesii = ludarii.

    • gheorghesarau said,

      NU mai stiu daca ti-am raspuns.
      Sarau_2012@yahoo.ro


  10. Buna ziua, domnul professor, eu sunt Fritz Schneider , sunt din SUA. I found your blog while researching the Rromani language on Wikipedia. I would like to thank you for your valuable contributions your research has added to the world’s knowledge of language and culture. Sanatate si succes domnul!

    • gheorghesarau said,

      OK,
      thanks soo much!
      Gh. Sarau

  11. stefania said,

    Domnule profesor Sarau ,
    Vreau decat sa va multumesc profund pentru tot ce faceti pentru comunitatea roma in Romania ,sa va dea Dumnezeu numai succes si fericire !
    Cu toata stima ,
    Stefania

  12. lupu florin said,

    Buna,ma numest florin sunt din mures si as dori sa fiu profesor de lb.rromanii.Am terminat Liceul Pedagogic profilul educator invatator ce cursuri ar trebui sau ce examene sa devin prof. de rromanii.

    • gheorghesarau said,

      Daca esti rrom si daca lucrezi in invatamant ai putea fi eligibil.
      Scrie-mi pe adresa
      Gheorghe Sarau

      • lupu florin said,

        Multumesc frumos pentru raspuns,cu parere de rau nu mai lucrez de 2 ani de zile.Acum traiesc din ajutor social si astept sa-ma prezint la titularizare anul acesta.Va rog daca puteti sa ma ajutati sa optin un post de profesor de lb.rromanii s-au sa-mi dati niste sfaturi ce ar trebui sa fac am 27 de ani, sunt rrom si sunt din comuna BAND…


Lasă un răspuns

